پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي

ایرانگردی

حادثه در سریال سامو بندری

شرایط جوی نامناسب در جنوب کشور برای عوامل سریال «سامو بندری» به کارگردانی «ابراهیم فروزش» حادثه آفرید.

به گزارش آی فیلم و به نقل از روابط عمومی پروژه، تصویربرداری سریال «سامو بندری» به کارگردانی ابراهیم فروزش با وجود هوای گرم و با رطوبت بالا و همچنین هوای طوفانی و گرد و خاک روزهای اخیر در بندر بوشهر و اطراف ادامه دارد.

در شرایط سخت هوایی و در حین جابجایی در دو لنج شیرین شاهین منشی صحنه پروژه، بین دو لنج ماند و دچار آسیب دیدگی شدید از ناحیه ساق پا شد. ونداد احمدیان تصویربردار دوم نیز بخاطر تکان های شدید امواج  خلیج فارس و تکان های شدید لنج از ناحیه رباط پا دچار پارگی شد و همچنین سجاد امانی دستیار تدارکات نیز روی لنج از ناحیه پا دچار سانحه شد.

این روزها پروژه در مرحله ساخت اپیزود دوم سریال سامو بندری به اسم فراری و به کارگردانی ابراهیم فروزش است. و تصویربرداری همچنان در لوکیشنهای داخلی و خارجی شهر بوشهر نظیر بازار و پاسگاه و بندرگاه و بندر هلیله و اطراف ادامه دارد.

بازیگران مجموعه نیز حسن پورشیرازی، مائده طهماسبی، مهدی فقیه، علی اوسیوند، حسین قفلی، لیلا دمان، قحطبه فخرایی، سید علی صداقت، رضوان زارع، فاطمه دهقانی و آتنا مهیمنی هستند.

این سریال در 35 قسمت و 5 اپیزود هفت قسمتی که هر قسمت 45 دقیقه‌ای برای گروه نوجوان مرکز سیما فیلم در حال تصویربرداری است.

غ.ن/ط ه

این مطلب را به اشتراک بگذارید